Het is bijna zo ver: Australie, we komen eraan!

15 november 2022 - Vlissingen, Nederland

Dinsdag 15 november 2022. Ben er klaar voor, Hans nog niet helemaal. Hij heeft het druk gehad de laatste tijd. Was opzichter tijdens het glas zetten en de muurisolatie en niet geheel tevreden met het resultaat. Daar word je niet vrolijk van. En dan ook nog een koffer inpakken.... dat geeft enorme stress. Maar, Hans is nu beland bij de handbagage, dus dat schiet toch ook al op.

Morgenochtend vertrekken we om 04.00 uur om via Dordrecht naar Schiphol te rijden. Leon brengt ons verder en neemt de auto weer mee terug. We moeten 4 uur tevoren aanwezig zijn, dus dat betekent 06.25 uur op Schiphol. Daar dus maar een ontbijtje en hopen dat we geen vertraging hebben.

Om 10.25 uur vertrekken en 12.5 uur vliegen naar Singapore. We hopen maar dat we door het vroege opstaan in het vliegtuig een beetje kunnen slapen. Dat zou heel fijn zijn, want dan kunnen we alvast aan het tijdverschil wennen. Na Singapore nog 7,25 uur vliegen naar Melbourne. Die 2e vlucht proberen we wakker te blijven, zodat we 's-avonds in Melbourne gewoon op tijd naar bed kunnen.

Tja, we hebben er goed over nagedacht, maar weten niet of het allemaal lukt. We zien het wel.

In elk geval gaan we een fantastische reis maken! De reisroute is te lezen op het kaartje. We zullen zoveel mogelijk proberen van elke plaats verslag te doen en foto's te plaatsen.

1. Hans en Leny:
    25 november 2022
    hoop dat het allemaal gaat lukken zoals gepland, heel veel plezier en goede reis gewenst, en zijn benieuwd naar jullie reisverslag!!