Maandag, 05-12-2022 Van Brisbane naar Cairns

5 december 2022 - Cairns, Australië

Weer een vliegdag, maar eerst een eind met de bus. Dus, vroeg vertrokken voor zo'n 4,5 uur durende busrit. We waren op tijd op het vliegveld van Brisbane voor onze vlucht naar Cairns. Dus, weer ruim 2 uur zitten. We waren het allemaal wel een beetje beu. Het zijn ook nogal wat kilometers die we maken. Ik heb het nog niet opgeteld, maar dat zou ik toch even moeten doen. Doe ik als ik thuis ben, dan komt de terugreis er dus ook nog bij.

Rond een uur of 5 aangekomen in het hotel. Een 4* hotel, dus dat is niet verkeerd voor de laatste 4 nachten.
Eerst maar even een kopje thee op de kamer. Dat is wel een voordeel hier; ik heb mijn waterkokertje niet 1x uit de koffer hoeven halen. Overal is een waterkoker en thee/koffie en soms chocolademelk. Ook koelkastjes hebben we overal gehad, dus dat is echt handig voor je aankopen en niet te vergeten de inculine.

Vanavond nog even een paar boodschapjes gehaald en daarna uit eten geweest. We hebben aan de haven gegeten. Was wel even uitzoeken wat we moesten nemen,  maar het bleek een goede keuze te zijn.

Vroeg naar bed, want morgen tegen 05.30 opstaan. Dan gaan we naar de Great Barrier Reef!

1. Lisa en Hans:
    5 december 2022
    Wat een leuke verhalen schrijf je toch wij genieten mee , het is wel veel km ters maar zien je veel ook mooie foto ,s geniet nog verder hoor doei liefs van ons .
  2. Clara:
    5 december 2022
    In Australië zou je eigenlijk 'n jaar moeten zijn om veel te ontdekken prachtige foto's , en ja reizen is heel vermoeiend maar je ziet zoveel ,geniet er nog van gr Joop en Clara