Maandag, 28-11-2022 Van Ayers Rock naar Sydney

28 november 2022 - Sydney, Australië

Vanmorgen weer ingepakt en op weg naar het vliegveld. Daar aangekomen bleken er twee vluchten op de informatieborden te staan: 1 aankomst en 1 vertrek... Het was dus niet erg moeilijk om de weg te vinden. We vlogen dit keer met Quantas.

Na 3 uurtjes vliegen kwamen we aan in Sydney en moesten onze horloges voor de zoveelste keer verzetten. We leven nu opnieuw 10 uur later dan in Nederland.

Aan het eind van de middag kwamen we dus aan in ons hotel dat niet zo heel ver van het centrum blijkt te liggen. Hans heeft zich even georienteerd en op de kaart gekeken hoe te komen bij de Harbour Bridge. Natuurlijk zijn we gaan lopen naar de Harbour Bridge en de zon zien ondergaan. Ook het Opera House hebben we gezien. Het was een prachtig zicht met al die lichtjes en een heerlijk temperatuurtje.

Nu weer terug in het hotel, lekker gedoucht en nog iets drinken. Dan naar bed, want morgenochtend krijgen we een rondtour en 's-middags gaan we door de haven varen.

1. Vivian:
    28 november 2022
    ziet er tof uit!
  2. Olga:
    28 november 2022
    Wat een bijzondere plek, wat een rotsen... het lijken wel gigantische bubbels. Prachtig.
    Als je de kans krijgt.... ga dan ook mee met een rondleiding binnen het Operahouse. En chinatown is niet te versmaden. Komen ze langs met zo een karretje met allerlei lekkers.