Zaterdag, 10-12-2022 Van Amsterdam via Den Haag en Dordrecht naar Vlissingen

10 december 2022 - Vlissingen, Nederland

Iets later dan de geplande tijd, 06.45 uur, kwamen we aan op Schiphol. Snel naar het toilet en tanden poetsen. Bah, na die lange reis en al dat eten in het vliegtuig was dat zeker nodig. Koffers gehaald, afscheid genomen van de groep en de trein naar Den Haag genomen. We schrokken van de temperatuur: die was zo'n 30 graden minder dan waar we vandaan kwamen....

Michel haalde ons op bij Laan van NOI en bracht ons naar onze eerste koffiestop. Ontbijt hadden we al in het vliegtuig gehad, dus we gingen voor de koffie met taart, hoewel het nog wel vroeg in de ochtend was. Senn en Emie lagen nog in bed, maar kwamen ons uiteindelijk alsnog gedag zeggen. Michel bracht ons met de auto naar Dordrecht.

In Dordrecht aangekomen werden we verwelkomd door Norah. Zij vond dat we toch wel erg lang weggebleven waren in dat andere huisje. Voor haar betekent een vakantie in het buitenland dat je in een ander huisje verblijft, zoals bij haar in Frankrijk afgelopen zomer. Even later kwamen Leon, Julian en Ans ook. Zij waren verkleumd van de kou: zij hadden op het voetbalveld gestaan.
Famke zorgde voor de lunch: een lekker kopje soep met broodjes uit de oven.

Omdat het erg mistig was en omdat we best moe waren, zijn we niet al te laat vertrokken met (tot Famkes spijt) onze eigen auto naar Vlissingen. Daar aangekomen eerst nog naar Sharon en de jongens. Ook daar een bakje koffie gedronken en vervolgens naar huis.

Gelukkig heeft de app gewerkt: het was in huis al redelijk warm. Thuis nog wat gegeten, alvast de koffer (gedeeltelijk) uitgeruimd en om 22.00 uur naar ons eigen bed gegaan.

Het was een lange reis, veel moois gezien en een ervaring rijker. Zeker weer veel moois om op terug te kijken!

1. Hans en Leny:
    12 december 2022
    wij vonden het leuk om jullie reis op deze manier te volgen, dank daarvoor!