Donderdag, 24-11-2022 Terug in Adelaide

24 november 2022 - Adelaide, Australië

Vandaag terug met de ferry van Kangeroo Island naar Adelaide. De dag begon met prachtig weer. Tijdens het ontbijt keken we uit over de zee, een goed begin dus. Tijdens de terugreis naar de ferry nog even gestopt bij (wederom) een silo. Dit keer beschilderd met een kangoeroe. Niet zo mooi als die andere die wij afgelopen week zagen. Maar, die Australiers zijn kennelijk wel trots op hun idee om die saaie grijze dingen zo te verfraaien.

De bedoeling was om eerst met z'n allen in de stad te gaan lunchen, maar wij hebben ervoor gekozen direct naar ons hotel terug te gaan, zodat we nog wat tijd hadden om in de stad door te brengen. De rest vond dat kennelijk een goed idee, dus meeste stemmen gelden. We waren uiteindelijk rond 14.00 uur in het hotel terug en zijn dus Adelaide ingegaan. Het was warm, dus nu alweer gloei wangen.

Adelaide is een aparte stad met niet zoveel hoogbouw, wel veel kerken en heeeel veeeel winkels. Best druk was het in de stad. Beetje rondgekeken, ijsje gegeten en vanavond in China Town gegeten. Nu aan de thee en niet veel inspanning meer vanavond.

Morgen uitslapen (als 't lukt) en om 12.00 uur vertrekken naar het vliegveld. Om 14.10 in 2 uurtjes vliegen naar Alice Springs. We verzetten dan weer onze horloges en leven dan 8,5 uur later dan jullie.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Olga:
    24 november 2022
    Mooi die foto's. Jullie zijn nog niet uitgenodigd om kangeroe-biefstuk of krokedillebilletjes te eten? Moet je toch een keer proberen. Goeie reis straks. Zal wel warm zijn daar in het binnenland. Houdoe.
  2. Annelies:
    25 november 2022
    Hoi Olga,
    Ik zie dat Roel z'n naam ook bij de volgers staat, maar zonder email adres.
    Als hij toegevoegd wil worden, laat dan even weten: App dan zijn eigen emailadres even naar me.